A Facebook-bejegyzés alább olvasható.
Megjöttek az első adatok a 20 éve várt tarifaközösség bevezetésének, a minden eddiginél olcsóbb bérletek bevezetésének tapasztalatairól. Azzal, hogy a budapestiek kiálltak és kitartottak a Budapest-bérlet mellett, azzal, hogy az eladások többsége a Budapest Go-n keresztül történik, és a megállapodott – valóban igen bonyolult – elszámolási rendnek megfelelően, ma azt tudom mondani: éves szinten még a bevételeink növekedésére is komoly az esély. A Pest megyei teljes árú, és az állami menetdíj-kiegészítéssel a szolgáltatók számára a teljes árú bérlettel azonos bevételt jelentő diákbérletből csaknem háromszor annyi fogyott, mint az előző időszakban, ami bőven kompenzálja a csak Budapestre érvényes bérletek értékesítésében tapasztalt 17 százalékos visszaesést.
De ami még ennél is fontosabb: a közösségi közlekedés fejlesztése, az olcsóbb utazás, a diákok kedvezményei, a tarifaközösség az agglomerációval mind olyan lépések, amelyek a jövőt szolgálják, hozzájárulnak ahhoz, hogy a budapestiek tovább, és jobb minőségű életet éljenek városukban. És igen, ezért csináljuk. Jövőt adunk Budapestnek!